Dobrodošli u MEDIA SKILLS!
Naš fokus je usmeren na stratešku komunikaciju u medijima. Pomažemo kompanijama da mediji, javnost i donosioci odluka kako u privredi, tako i u izvršnoj i zakonodavnoj vlasti bolje razumeju njihovo poslovanje. Kreiramo medijsku strategiju tako da pokrivamo sva polja delovanja od PR, krizne komunikacije, video produkcije, oglašavanja u medijima, poštujući i primenjujući sve zakone Republike Srbije kao i Zakon o javnom informisanju.
All in one house!
Čuvamo ugled kompanija i radimo na projektima od javnog interesa!
Osnovani smo 2015. godine sa idejom sprovođenja specijalizovanih medijskih treninga kakvi nisu do tada realizovani u Srbiji. Sa timom eksperata iz različitih oblasti medijskog nastupa realizovali smo obuke za Vladu Republike Srbije, projekte Evropske unije, Ministarstvo ekonomije Švajcarske, strane poslovne klubove, korporacije, javna preduzeća, zdravstvene ustanove i kompanije. Zbog potreba naših klijenata, ali i našeg dugogodišnjeg rada u medijima, proširili smo poslovanje na PR, krizni PR, video produkciju, zakupljivanje reklamnog prostora, određivanje medijskih strategija na osnovu monitoringa, analize gledanosti i drugih relevantnih parametara.
Naš tim saradnika čine ugledni televizijski stručnjaci, konsultanti i medijski eksperti i svima nam je cilj – da gradimo besprekornu reputaciju naših klijenata i da pomažmo u uspešnom rešavanju kriznog PR i određivanju najefikasnije medijske strategije.
Slađana Adamović Ilić
Televizijski producent, urednik, novinar, autor eksluzivnih intervjua sa biznis liderima na Bloomberg Adria TV. Osnivač firme za strateške komunikacije u medijima Media Skills. Ima 21 godinu iskustva u radu u medijima I televizijskom novinarstvu. Karijeru je započela na BK TV, nakon čega slede TV Avala, TV B92 i Bloomberg Adria, medij koji sa više od 130 novinara, analitičara, finansijskih i drugih stručnjaka iz regiona objavljuje ekonomske vesti uz pomoć 2.700 novinara i analitičara Bloomberg Newsa iz 120 zemalja. Posebno ističe dragoceno iskustvo na toj televiziji, gde je kao producent/presenter uradila veliki broj intervjua sa liderima nekih od najvećih domaćih i multinacionalnih kompanija, poput Nelta, Milšpeda, Metalca, Banke Intesa, ZF Goup, Hansgrohe, Hemofarma, velikih građevinskih kompanija.
Ministarstvo spoljnih poslova Republike Srbije joj je dodelilo titulu Tesla ambasadora povodom dva antologijska intervjua za Bloomberg Adriju o Nikoli Tesli sa Markom Alesijem, direktorom Tesla naučnog centra u Vardenklifu u USA i sa Davidom Vujićem , poslednjim preživelim “Serbo 7” NASA naučnikom iz misije Apollo 11. Kroz dugogodišnju saradnju sa Privrednom komorom Srbije I drugim domaćim I stranim poslovnim asocijacijama I klubovima stekla je iskustvo o funcionisanju biznis sektora u Srbiji. Iako je diplomirala na menadžmentu pre 18 godina, 2021. je magistrirala na DOBA Fakultetu za primenjene poslovne I društvene studije u Sloveniji na temu: “Uloga medija u savremenim lobističkim procesima” kod mentora – uglednog diplomate I profesora lobiranja u Briselu, Prof.dr Borisa Cizelja. Najvažniji delovi magistarskog rada objavaljeni su i u Wall Street International magazinu. U Agenciji za borbi protiv korupcije je prošla obuku za registrovanog I legitimnog lobistu Republike Srbije, ali se tom profesijom nikada nije bavila. Poseduje I Bloombergove sertifikate: Bloomberg Market Concepts i Environmental Social Governance. Najviše je zanimaju vrste uticaja koje se tiču zaštite javnog interesa I opšteg dobra.